KIĆENJE BORA U VRTIĆU

 

Dragi naši,

roditelji, bake, djedovi i prijatelji dođite na događaj koji ćemo organizirati u našem i Vašem vrtiću

TRADICIONALNO

KIĆENJE

BOŽIĆNOG DRVCA

18. prosinca 2015.

od 15.00 sati u Centralnom objektu

kada ćemo ukrasiti naše božićno drvce,

zaželjeti najljepše želje, podružiti se uz slastice, sokove i napitke u

ovo radosno doba kada je zajedništvo najvažnije.

 

 

Djeca i zaposleni Dječjeg vrtića Proljeće Kloštar Ivanić

POSJET SVETOG NIKOLE

Piše: Zoran Buhač, pedagog

Kao i svake godine, i početak prosinca ove 2015. uljepšao nam je posjet posebnog gosta čija je skrb prema djeci i njihovu blagostanju u cijelom svijetu univerzalna. Naravno, radi se o svetom Nikoli. Ovoga puta nas je malo kasnije posjetio jer je 6. XII. baš pao na nedjelju kada vrtići ne rade, ali je zato jutro ponedjeljka 7. XII. 2015. Boravak u našem vrtiću uljepšao poseban gost. Svi znamo onu priču o tome kako Nikola voli i brine za djecu, za svu djecu, ponašala se ona poželjno ili ne, dok se za onu djecu koja se pak ponašaju nepoželjno brine i skrbi jedan puno mračniji lik – Krampus. No, nama Krampusa ne treba. Neka on slobodno obilazi neka druga mjesta jer prave potrebe da bude u našem vrtiću nema. Sveti Nikola je u svaku odgojnu skupinu donio nešto slatkih i finih darova koje su djeca s veseljem prihvatila. Prihvatila su djeca, također s veseljem (nećete vjerovati) i razgovor o tome što to točno znači biti dobro dijete. Neka su djeca, eto, pokazala sumnju da se radi o pravom Svetom Nikoli, (što i nije loše, dar zapažanja i propitivanje svijeta oko sebe je samo dokaz poželjnog razvoja), ali kada je naš gost rekao da su mu sva djeca draga i da će svi za svoja djela dobiti prikladne darove, svaka je sumnja nestala. Uz slatki dar, nalazila se tu i mala šiba za svako dijete, ali pozlaćena.

I djeca mlađe jasličke skupine su pokazala da im je Sveti Nikola drag i da ga se ne boje.

Sveti Nikola je stvorio veselu atmosferu i u starijoj odgojnoj skupini. Čak je i crtež za uspomenu dobio.

Ples i pjesma za svetog Nikolu u mlađoj vrtićkoj skupini. I NIkola je zaplesao.

Ulazak u srednju vrtićku skupinu bio je u početku dramatičan, ali se kasnije atmosfera prilično zagrijala i opustila.

U starijoj vrtićkoj skupini su bili malo skeptični, ali ih je sveti Nikola sve razuvjerio.

U predškolskoj skupini su djeca vratila svetom Nikoli njegovu rukavicu i zahvalila mu za sve poklone i brigu za njih.

VEČER MATEMATIKE 2015.

Piše: Zoran Buhač, pedagog

Matematika ja prošle pedagoške godine ušla na naša vrata u velikom stilu. Zahvaljujući inicijativi Hrvatskog matematičkog društva prošle smo se godine i mi uključili u slavljenje majke svih znanosti u našem dječjem vrtiću. Hrvatsko matematičko društvo dalo je smjernice i upute na koji način se taj događaj treba realizirati u svakom obliku sudjelovanja, bilo da ste škola, srednja škola, fakultet i naravno vrtić. Te smjernice su samo okvir, a naše sposobne kolegice odgajateljice su pripremile mnoštvo aktivnosti i poticaja koje djecu uvode u svijet brojeva, skupova, odnosa… a sve naravno kroz igru i zabavu i to uz druženje s roditeljima. Roditelji (posebno oni koji su u događaju sudjelovali prošle godine) su i ove godine prihvatili suradnju i zajedno se sa svojom djecom prijavili na sudjelovanje u događaju i ove godine. Sve zajedno bilo je više od šezdeset sudionika koji prolazili kroz šumu brojeva. Obzirom  na dob djece koja je različita; od srednje odgojne skupine, preko starije do predškolske, tako su i aktivnosti bile podijeljene po složenosti, no sve su aktivnosti za djecu (a i roditelje) bile jednako izazovne jer su svi htjeli probati sve. Tako su Jasmina Šinjor Štajdohar, Martina Filipović, Jelena Marković, Morena Silov Sadiković, Romana Kesegić i Katarina Bilandžić stvorile zanimljiv svijet u našem vrtiću i na dva sata djecu i roditelje otpravile na putovanja otkrivanja principa najstarije znanosti. Matematika je jedan od rijetkih školskih predmeta koji  u našem obrazovnom sustavu ne traži klasično „štrebanje“ već razumijevanje i primjenjivanje naučenog. Ako je učenje postavljeno na zabavan način, tada će  primjenjivanje naučenog biti još zabavnije.  U prilog ovome govore fotografije sa samog događaja.

Starija odgojna skupina: klasična igra gusjenice s kockom i osvajanja polja s time da svako polje ima svoja pravila. Igrač kreće s jednom lego kockom a svako mu polje govori koliko kocaka mora dodati ili oduzeti. Brojevi, naravno, nikada nisu bili veći od pet.

 

 

 

Srednja odgojna skupina: Rulet na stalku određuje broj loptica koje koji igrač treba ubaciti u svoj spremnik. Tko ima više loptica, taj je pobjednik.

 

 

Srednja odgojna skupina: Svojevrsna kombinacija binga i ruleta. Rulet s četiri osnovna geometrijska lika određuje koji će lik završiti u tablici za bingo. tko prvi pokrije sva polja - pobjednik.

 

 

Srednja odgojna skupina: Brojenje do deset uz pomoć brojeva, boja i geometrijskih tijela. Slagarica i pokrivaljka u kombinaciji s klasičnom igrom memory.

 

 

Vesela atmosfera u sobi dnevnog boravka srednje odgojne skupine u kojoj su se smjestile srednja i starija odgojna skupina. Pravi hram stjecanja znanja.

 

 

Srednja odgojna skupina: Odnos veće - manje i sastavljanje jednostavnih geometrijskih likova.

 

 

Predškolska odgojna skupina: Organiziran je kviz znanja i sposobnosti za djecu i roditelje gdje su iste i jedni i drugi imali prilike pokazati. Svi prijavljeni su se podijelili u tri natjecateljske skupine.

 

 

Predškolska odgojna skupina: U kvizu su bili zadaci inicijalno za djecu, ali i za roditelje koji su se s puno entuzijazma prisjetili učenja i vježbanja matematike. Ovdje su roditelji trebali sastaviti geometrijski lik.

 

 

Starija odgojna skupina: Memory s matematičkim simbolima skupa i broja načinjen, ni više ni manje od poklopaca pakiranja vlažnih maramica koje su igrači morali otvoriti i zatvoriti. I naravno zapamtiti što je ispod.

 

Starija odgojna skupina: Kombinacija sreće i sposobnosti; svojevrsni mini golf u kojem lopticu treba utjerati u onu rupu koja nosi najviše bodova. Bodovi su se bilježili na ploči.

 

 

Predškolska odgojna skupina: Zadatak za djecu i roditelje. Djeca su trebala posložiti brojeve od manjeg prema većeg do broja koji je napisan na zmaju, a roditelji su trebali napisati sve kombinacije zbrajanja kojima možemo doći do tog broja.

 

 

Predškolska odgojna skupina: Rulet koji daje broj, boju i oblik, a od natjecatelja traži da nakon svakog vrtenja zbrajaju dobiveno.

 

Predškolska odgojna skupina: Kao što je rečeno, tražilo se znanje i sposobnost djece, ali i roditelja. ovdje je na primjer trebalo lopticu ubaciti u otvor koji nosi najviše bodova.

 

 

Predškolska odgojna skupina: Štafeta u kojoj je  geometrijsko tijelo išlo iz ruke u ruku, a posljednji sudionik u nizu ga je trebao staviti u za njega predviđen otvor. Za osvajače prvog, drugog, odnosno trećeg mjesta bile su uručene medalje. Medalje koje su izazvale smijeh, ali i pokoju suzu.

 

 

Unatoč pobjedama i porazima, matematika uvijek ostaje jedinstveni jezik kojim svi možemo komunicirati. Do druženja s brojevima i slijedeće godine.

 

 

 

 

 

DANI KRUHA U PREDŠKOLSKOJ SKUPINI

PIŠE: Katarina Bilandžić, odgajateljica

Ove godine proširili smo svoju igru i odlučili smo oformiti kutić „Mlina“. Uz upoznavanje različitih žitarica od kukuruza, ječma, pšenice do različitih vrsta brašna od glatkog, oštrog do kukuruznog te različitih vrsta sjemenki krenuli smo u bogatu simboličku igru. Kao pravi mali znalci uključili smo i matematičke pojmove od brojeva, odnosa do količina, sve to naravno kroz igru. Vagali smo, uspoređivali, mjerili i na kraju zbrajali i oduzimali novćiće koji su bili potrebni za kupnju željenih namirnica. Djevojčice su u  kuhinji oformile pekaru gdje su se pekli različiti pekarski proizvodi od kolačića do neizostavne pizze.

DAN SJEĆANJA NA VUKOVAR

Piše: Zoran Buhač, pedagog

 

U vođenju odgajateljica predškolske odgojne skupine Katarine Bilandžić i Romane Kesegić te na preporuku Ministarstva znaosti obrazovanja i sporta te Ministarstava branitelja i kulture, u predškolskoj odgojnoj skupini se i ove godine obilježio dan sjećanja na Vukovar. Doista bi se mogle začuditi koliko djeca znanju i kako zaključuju o značaju Vukovara.

Vukovarski vodotoranj je, osim što je moćan simbol    grada heroja, djeci interesantan motiv za crtanje.

Zajedničko slikanje pojačava društvenu povezanost kod djece i voljnost za suradnjom.

 

Kako crtež ide prema   završetku, sve je više djece sudjelovalo u njegovu stvaranju.

O zajedništvu kod djece bi i mi odrasli mogli puno toga naučiti.

Iako je pojam žrtve u duhovnom smislu djeci ove dobi i suviše apstraktan,

djeca su u svom društvenom okruženju stekla neke spoznaje o gradu heroju

i njegovim braniteljima. Svjesni su da je netko puno prije njihova rođenja

učinio ovaj svijet ljepšim i boljim za njih da bi u njemu svi zajedno mogli živjeti.

Ovdje je zanimljivo zapažanje da živa budućnost naše zemlje, naša djeca,

uče o prošlosti da bi shvatili sadašnjost svijet u kojem žive.

 

 

 

Više članaka...

Stranica 41 od 60

41

Kontakt podaci

DJEČJI VRTIĆ PROLJEĆE
Kloštar Ivanić


OIB:72007988952

Matični objekt Naftaplinska 23/a

Tel: 01/2892-545

Fax: 01 3899 006

Ravnateljica: ravnateljica@djecjivrtic-proljece.hr

Ravnateljica izravni telefon: 01 3899 002

Pedagog: pedagog@djecjivrtic-proljece.hr

Pedagog izravni telefon: 01 3899 008

Računovodstvo: djecji.vrtic1@zg.t-com.hr

Računovodstvo izravni telefon: 01 2895 545

Službeni mobitel za upite roditelja:

099 238 65 16

 

Područni objekt Livada

Trg svetog Ivana 1

Tel.: 01 62 64 918

Voditelj objekta: Jelena Marković, odgajateljica

Službeni mobitel: 099 238 65 17

Pretraži sadržaj