BUBAMARE

ZIMSKE RADOSTI NAŠIH BUBAMARA

 

Video pogledajte na slijedećoj poveznici (video).

 

 

 

 

 

 

 

INFORMATIVNI

RODITELJSKI SASTANAK

BUBAMARE


*prema mjerama i preporukama HZJZ i MZO o sprečavanju i širenju pandemije Covid-19

roditeljski sastanci se ne bi trebali održavati u onome obliku kao dosad, već na ovaj način,

online. Potrudit ćemo se pružiti Vam što više informacija ovim putem, a Vi češće provjeravajte

što se događa na našim i Vašim stranicama.

 


Dobro došli na stranice dječjega vrtića ili grupu Bubamare koja pruža toplu i

ugodnu atmosferu za Vaše najdraže mališane. U okruženju stručnih teta Vama

ćemo omogućiti bezbrižnost, a djeci čarobno provedene sate.

1.

Krenimo u vrtić sa pozitivnim stavom prema vrtiću, predstavite

vrtić djetetu kao zabavno i veselo mjesto.


Izmjenjujte informacije i dogovarajte se o svemu sa odgojiteljom.


2.
U vrtiću je mogući savjetodavni rad u svrhu pružanja podrške roditeljima

u prevladavanju kriza, te razvoju pozitivnih roditeljskih vještina, te u svrhu

pomoći roditeljima u rješavanju specifičnih teškoća vezanih za razvoj

predškolskog djeteta. Roditelji imaju mogućnost po potrebi

dogovoriti individualne razgovore.


3.
Odgojni obrazovni rad

Kroz igru, učenje, druženje dijete postaje sretno, veselo, zdravo, razigrano…

Vrtić je mjesto gdje Vaše dijete upoznaje drugu djecu, stječe prve prijatelje,

nauči puno važnih i zanimljivih stvari, stječe određene vještine…

Evo što smo naučili u prošlih mjesec dana

Dio prijatelja došao je iz skupine Zečići i Krijesnice, dio je iz skupine Bubamare.

Svi smo se upoznali i naučili kako se tko zove, upoznali smo nove tete, novu sobu,

pravilo kako treba prati ruke da bi ostali zdravi. Crtali smo, vježbali, slušali priče,

iznosili svoje doživljaje, igrali se zamišljenih igara kao što je rođendanska svijećica

(vođena fantazija), pratili upute na poligonu, igrali se na igralištu, proslavili jedan

rođendan, pričali smo o prijateljstvu, emocijama, obitelji, ovo je tek početak.


4.
Budući da smo vrtić sa eko statusom raditi ćemo na projektu Med- prirodni izvor hrane,

te projekt vezan za zanimanja ljudi. Tu će nam trebati i Vaša pomoć, sve ćete saznati

na vrijeme. Provoditi će se i program ranog učenja engleskog jezika koji je integriran

u redovni program (ukoliko se prijavi dovoljan broj zainteresiranih polaznika).

Želimo da svi zajedno uspješno prođemo dane fizičke distance,

sa svim trenutnom ispisanim     mjerama kojih se moramo pridržavati,

ali da socijalnu interakciju uvijek njegujemo, jer nam je ona jako potrebna.

Sretno nam svima!

Odgojiteljice predškolske skupine Bubamare:

Morena Sadiković i  Jelena Rajković

 

 

Poveznica na video što su Bubamare radile u rujnu!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Drage Bubamare,

 

draga djeco, dragi vrtićanci i drage vrtićanke, dragi roditelji. Srdačan pozdrav od Tete Jelene i Tete Morene.

 

razveselimo se zajedno, poslušajmo, zaplešimo, zapjevajmo...

 

Vidimo se uskoro...

 

Bubamare & Zdenka Vučković (poveznica)

 

Kako je cvijet upoznao svijet (poveznica)

 

BUBAMARE U NEFORMALNOM IZDANJU

za ovaj tjedan jedan video koji prikazuje

naše Bubamare u nesvakidašnjim, ali jako

korisnim i zanimljivim aktivnostima.

 

BUBAMARE U NESVAKIDAŠNJIM AKTIVNOSTIMA (poveznica)

 

 

ONLINE PRIREDBA BUBAMARA

Bubamare bi se u ovo doba, da su neka normalnija vremena,

veselile dolasku proljeća sa svim svojim prijateljima u vrtiću.

No, nažalost, nije tako. osim druženja dogodilo bi se i veliki

hepening Dana vrtića na kojme bi baš naše Bubamare posebno

briljirale svojom točkom o zanimanjima.

Upoznali su se sa zanimanjima odraslih, naučili rimovane tekstove

i uz malu pomoć kostimografije i scenografije pripremili fenomenalnu

točku koju imate prilike pogledati.

očekujemo veliki pljesak na kraju.

Bubamare online predstava (poveznica)

 

 

KAKO BUBAMARE IZRAŽAVAJU EMOCIJE

 

Bubamare se u svojem radu kod kuće najviše bave emocijama.

Kako od svojih odgajateljica dobivaju zadatke, tako se

izražavaju o tome kako su ih se ti zadaci dojmili na

emocionalnom polju.

roditelji su na dječje crteže ispisivali ono što su djeca

govorila da u osjećala.

 

Bubamare izražavaju emocije video (poveznica)

 

 

BUBAMARE I DRUŠTVENE IGRE

 

Bubamare su od svojih odgajateljica dobile slijedeći zadatak:

Neka sa svojim ukućanima igraju društvene igre, a zatim

da kažu, a roditelji napišu kako su djeca osjećala tijekom igranja

igre. Kako su se osjećali kada su pobijedili te kakve su ih emocije

obuzele u slučaju poraza.

Kako su to doživjeli, pogledajte u slijedećem videu.

 

Bubamare i društvene igre video (poveznica)

 

PRIČA O DVA PRIJATELJA

 

Bubamare se bave onim što je najvažnije

za razvoj nečije osobnosti,a to je razvoj emocija.

Emocije su naša reakcija na ono kako doživljavamo

svijet izvana kroz nas iznutra.

Za djecu je ovo jako bitno, jer usklađen razvoj

emocija stvara mehanizme da se djeca nose sa

izazovima svijeta oko njih.

Nositi se s emocijama nije lako niti odraslima,

a djeca trebaju prihvatiti svijet oko sebe i uz to ga još i,

za njih pozitivno doživjeti.

Emocije se prezentiraju kroz slike, priče,

ali i razgovor. Kako trenutno nismo u mogućnosti sjesti u

Krug i popričati o onome što nas tišti,

odgajateljice Morena i Jelena u skupinu su poslale

Priču o dva prijatelja i zatražila od djece da im

putem crteža prikažu kako su priču doživjeli.

Sve možete vidjeti u priloženom videu.

 

Priča o dva prijatelja video (poveznica)

 

*Ako niste stigli pročitati priču, evo je u nastavku:

 

Dva su prijatelja hodala kroz pustinju.

U jednom trenutku putovanja posvadili su se i jedan je prijatelj drugoga ošamario.

Ošamareni je bio povrijeđen, ali je bez riječi napisao u pijesku:

„Danas me najbolji prijatelj ošamario.“

Nastavili su hodati dok nisu naišli na oazu u kojoj su se odlučili okupati.

Onaj ošamareni zaglibio je u močvari i počeo se utapati, ali ga je prijatelj spasio.

Kad se oporavio od šoka, na kamen je napisao: „Danas mi je najbolji prijatelj spasio život.“

Onaj koji je ošamario, ali i spasio svog najboljeg prijatelja, upita

: „Kad sam te udario, to si zapisao u pijesku, a kad sam ti spasio život to si uklesao u kamen. Zašto?“

Ovaj odgovori: „Kad nas netko povrijedi, trebamo to zapisati u pijesku kako bi

vjetrovi oprosta to mogli izbrisati. Kad netko za nas učini dobro djelo, moramo ga uklesati u kamen kako ga nijedan vjetar ne bi mogao izbrisati.”

 

Naučimo zapisivati svoje boli u pijesak, a lijepe stvari urezivati u kamen!

 

USKRS S BUBAMARAMA

 

Bubamare su doista aktivne kod kuće.

Roditelje svakako treba pohvaliti jer ne dozvoljavaju

da njihovoj djeci bude previše dosadno

i promišljaju o načinima na koje ovo vrijeme

ispuniti i kako se povezati sa svima drugima

dok još nismo zajedno.

 

Uskrs s Bubamarama video (poveznica)

 

BUBAMARE - PRIJATELJI PRIRODE

 

Kao što znate, naše su Bubamare nositelji projekta

"Veliki lov na biljke" pod pokroviteljstvom nacionalne

udruge "Lijepa naša". Pošto su sve aktivnosti sada

više ili manje na čekanju, Bubamare nisu zaboravile

svoju ulogu onih koji skrbe za bića kojima treba

pomoć pa su zajedno sa svojim roditeljima izrađivali

kućice i hranilice za ptice.

Trud je bio velik, a rezultate pogledajte u videu

ispod:

 

Bubamare prijatelji prirode video (poveznica)

 

PRIČA O ČAROBNIM NAOČALAMA


Prošlo je puno dana od kada dječaci i djevojčice

skupine Bubamare nisu u vrtiću. Jedni drugima

jako nedostaju. U svom toplom domu odlučili su

napraviti naočale, nisu to bilo kakve naočale,

to su čarobne naočale. Čarolija je posebna.

Naočale su izrađivali u raznim oblicima i bojama.

Nije bilo bitno kako izgledaju, jer svake naočale

koje jedna bubamara složi daju posebnu moć.

Svakim danom kada bi im nedostajali njihovi

prijatelji i njihove tete oni bi stavili svoje

čarobne naočale, zažmirili i sjetili se svojih prijatelja.

 

Čarobne Naočale (poveznica)

Profil

Application afterLoad: 0.000 seconds, 0.88 MB
Application afterInitialise: 0.010 seconds, 3.92 MB
Application afterRoute: 0.013 seconds, 5.05 MB
Application afterDispatch: 0.036 seconds, 12.74 MB
Application afterRender: 0.050 seconds, 14.71 MB

Korištenje Memorije

15541464

11 upita evidentirano

  1. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'en5gaqr74nc30dqvavqdjp6954'
  2. DELETE
      FROM jos_session
      WHERE ( time < '1711630543' )
  3. SELECT *
      FROM jos_session
      WHERE session_id = 'en5gaqr74nc30dqvavqdjp6954'
  4. INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` )
      VALUES ( 'en5gaqr74nc30dqvavqdjp6954','1711631443','','0','1','0' )
  5. SELECT *
      FROM jos_components
      WHERE parent = 0
  6. SELECT folder AS type, element AS name, params
      FROM jos_plugins
      WHERE published >= 1
      AND access <= 0
      ORDER BY ordering
  7. SELECT m.*, c.`option` AS component
      FROM jos_menu AS m
      LEFT JOIN jos_components AS c
      ON m.componentid = c.id
      WHERE m.published = 1
      ORDER BY m.sublevel, m.parent, m.ordering
  8. SELECT template
      FROM jos_templates_menu
      WHERE client_id = 0
      AND (menuid = 0 OR menuid = 90)
      ORDER BY menuid DESC
      LIMIT 0, 1
  9. SELECT a.*, u.name AS author, u.usertype, cc.title AS category, s.title AS section, CASE WHEN CHAR_LENGTH(a.alias) THEN CONCAT_WS(":", a.id, a.alias) ELSE a.id END AS slug, CASE WHEN CHAR_LENGTH(cc.alias) THEN CONCAT_WS(":", cc.id, cc.alias) ELSE cc.id END AS catslug, g.name AS 'groups', s.published AS sec_pub, cc.published AS cat_pub, s.access AS sec_access, cc.access AS cat_access 
      FROM jos_content AS a
      LEFT JOIN jos_categories AS cc
      ON cc.id = a.catid
      LEFT JOIN jos_sections AS s
      ON s.id = cc.section
      AND s.scope = "content"
      LEFT JOIN jos_users AS u
      ON u.id = a.created_by
      LEFT JOIN jos_groups AS g
      ON a.access = g.id
      WHERE a.id = 458
      AND (  ( a.created_by = 0 )    OR  ( a.state = 1
      AND ( a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2024-03-28 13:10:43' )
      AND ( a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2024-03-28 13:10:43' )   )    OR  ( a.state = -1 )  )
  10. UPDATE jos_content
      SET hits = ( hits + 1 )
      WHERE id='458'
  11. SELECT id, title, module, position, content, showtitle, control, params
      FROM jos_modules AS m
      LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm
      ON mm.moduleid = m.id
      WHERE m.published = 1
      AND m.access <= 0
      AND m.client_id = 0
      AND ( mm.menuid = 90 OR mm.menuid = 0 )
      ORDER BY position, ordering

Učitane Jezične Datoteke

Dijagnostika neprevedenih tekstova

Ništa

Dizajner neprevedenih tekstova

Ništa